Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Značka produktu jako zdroj rolové identity
Štanglová, Veronika ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Zhodnocení, jakým způsobem je pomocí značky utvářena a formována identita zákazníka, konkrétně určité sociální skupiny. Za cíl práce tedy považuji zanalyzovat, jakým způsobem značka přispívá k vytváření, a dále formulaci osobnosti jednotlivých spotřebitelů. Jak nákup určitého druhu zboží souvisí například s životním stylem kupujících, nebo jejich zařazením do určité sociální skupiny. Zmapuji nákupní chování určité sociální skupiny a pokusím se zhodnotit, do jaké míry značky ovlivňují utváření jejich osobnosti.
Role předsudků při práci s romskou mládeží v salesiánských střediscích
FUJDLOVÁ, Anna
Bakalářská práce hledá odpověď na otázku, zda se u oslovených zaměstnanců tří salesiánských středisek díky kontaktu a práci s romským etnikem snížila nebo naopak zvýšila úroveň jejich etnických předsudků. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. První kapitola teoretické části objasňuje problematiku předsudků. Poukazuje na jejich vznik, vývoj a zvláště na podmínky vedoucí k redukci předsudků. Druhá kapitola seznamuje s romským etnikem, jeho historií a vztahy s majoritní společností. Praktická část zahrnuje dvě výzkumná šetření a jejich vyhodnocení. Ze získaných dat vyplývá, že u většiny zaměstnanců při kontaktu a práci s romskými dětmi a mládeží nedochází k zvyšování úrovně jejich předsudků. Naopak třetina uvedla, že se jejich předsudky snižují.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.